המקום עונה באופן מלא על הדרישות של מי שמתכנן אירוע עסקי. החל בכמות חללים למטרות שונות ובגדלים שונים (ללא הגבלה בכמות האורחים). כמו כן, המרכז מספק קבלת פנים מרשימה, עיצוב ואדריכלות ייחודית זוכת פרסים רווי בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת אירועים עסקיים ברמה הגבוה ביותר. בנוסף מרכז הכנסים מציע לכם תפריט עשיר מהמטבח הדרומי אותו אפשר להתאים לאופי ותמהיל הקהל שלכם. בהחלט ראויים למקום הראשון.
מרכז הכנסים הבינלאומי שוכן כ- 38 דקות נסיעה מתל אביב (תוזמן מהוויז) במקום תוכלו למצוא חנייה בשפע מה שמעניק למרכז הכנסים הבינלאומי יתרון ממשי. המרכז ממקום בכניסה הצפונית של העיר אשקלון. זוכה פרס העיצוב לשנת 2007. זאת בשל עיצובו הייחודי והמרשים בהחלט המשלב אלמנטים של אלומיניום זכוכית עץ ואבן.
המרכז כולל 5 אולמות אודיטוריום בגדלים שונים המותאמים לסוגים שונים של אירועים הבאים בשילוב עם עיצוב מודרני וטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. במתחם ישנן שתי מסעדות שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מהן האחת מאכלסת כ- 500 איש ושניה אינטימית יותר עבור 120 סועדים למידע נוסף הקליקו.
מרכז הכנסים הבינלאומי מתאים לכל סוג של אירוע החל מימי עיון, ימי חברה, כנסים, אירוח קבוצות, קידומי מכירה והשקות מוצרים, תערוכות אמנות, קונצרטים, סמינרים ועוד.
לסיכום החוויה שלנו, המקום נעים, נקי, הצוות מספק מענה ארגוני מקצועי אוכל מעולה. וכל זה במחיר שלא קורע את הכיס.
זאת הבחירה שלנו ל- 2019.
ספרו לנו על האירוע שלכם ונמצא עבורכם את המקום המושלם!
מיקום- צומת כנות בסמוך לבני עייש חנייה בשפע, צמוד לכביש הראשי.על המקום- קיימים 3 אולמות במתחם, אולם אירועים שמשמש גם לאולם כנסים,סדנאות,מקומות לארועים עסקיים בבוקר
מקום לועידה ימי עיון וכ"ו במידת הצורך. כלומר סטנדרט אולם אירועים, המקום מההתחלה לא תוכנן עבור זה.מתאים למי- בעיקר למי שמתכנן מסיבת עובדים השקות, תצוגות אופנה זאת משום שיש חלל גדול ופנוי. החוויה שלנו- האוכל בהחלט טעים וכשר אווירה של מסיבה יותר מאשר כנס. היה חסר לנו בעיקר הנוחות משום שבאנו לשמוע הרצאה, לא נעים לשבת שעה וחצי על כסאות רגילים, סך הכל לא רע אמנם לא בקונספט המתאים.ארגון ארוע עסקי לעיתים קרובות הופך לאתגר לא פשוט בעיקר שמדובר בהשקה של מוצר/ מותג, או הרצאה בנושא זה או אחר. הקושי נובע בעיקר בשל המגבלות הקיימות בכל מקום שמעמיד את עצמו כאופציה למקום המנצח לעריכת הכנס. יש צורך בהתחשבות בכל הגורמים המתערבים האפשריים. המיקום, הנוחות של האורחים שמגיעים, אוכל/כיבוד ברמה הנדרשת, טכנולוגיה שתאפשר מעבר חלק של התוכן, צוות שילווה אתכם גם ברגעים הקשים, פונקציונאליות ומה לא?! כבר נשמע לא פשוט, בדיוק בשביל זה דיגיטל ישראל החליטה לסקר את 5 המקומות המתאימים ביותר לכנס הבא שלכם וככה לחסוך מכם לפחות את הכאב ראש הזה. וגם יש לנו את המקום המומלת ביותר כמובן. תודו לנו אחר כך…
מיקום- ממוקם ברחובות ברחוב שמעון פרס 12 על המקום- חלל מאובזר ומעוצב, אינטרנט מהיר,לוח מחיק סטנדרטי מקרן, ונציגים טכניים זמינים. כיבוד ומכונת קפה אופציה לארוחת בוקר/צהריים בתיאום מראש. מתאים ל- הרצאה, סדנא, קורס או סמינר רק עד 45 איש (אנחנו היינו אומרים אף פחות). החוויה שלנו-מקום נחמד סך הכל, אמנם קטן לקבוצות גדולות כמו גם האבזור הטכנולוגי מאוד בסיסי, לא מתאים להרצאות פרונטליות קלאסיות. עם זאת עיצוב נחמד מתאים לאירועים אינטימיים יותר.
על המקום-חלל פתוח המתאים בין 10-400 איש מעוצב בסגנון WHITE SPACE. חלק. האולם/גלריה הוא החלל היחידי הנמצא במקום לטובת כנס. קיימת אופציה לכיבוש. הכיסאות הינם רגילים גם המערכות מולטימדיה בסיסיות. מתאים ל- כנסים וסדנאות של 10-400 איש. החוויה שלנו- חשוב לקחת בחשבון שהאורחים שלכם ישבו על כסאות שחורים לא מרופדים ללא ידיות בכל זמן ההרצאה. לא מקום מתאים לערוך קונצרט כן מתאים לתערוכת אומנות אבל גם במקרה הזה החלל לא משקף אידאה עיצובית. האולם לא מאובזר בטכנולוגיית מולטימדיה חדשנית במיוחד. האוכל טוב אבל יקר יחסית.
על המקום- המקום כולל שושים וחמש כיתות לימוד (סמינריוניות), שני חדרי ישיבות, קפיטריה במתחם מזנון שתייה חמה ומאפים. 2 חדרי אוכל המשמשים גם כאולמי כנסים של 70 ו200 איש. מתאים ל- קבוצות קטנות של סמינרים (10-35 איש) החוויה שלנו- מקום מתאים לימי עיון של בתי ספר, או סמינרים וסדנאות של חברות כאשר מדובר בחלוקה של קבוצות קטנות. מבחינת האבזור במרבית הכיתות יש ברקו ולוח. אם מדובר בכנס גדול המקום לא מתאים לכך במיוחד. העיצוב של המקום די נושן ממליצים להם לחדש קצת. כמו גם האבזור הטכנולוגי של האולמות הגדולים. נראה כי המקום לא נבנה במחשבה הזאת מראש. אין בידוד אקוסטי מכל סוג שהוא. גם מבחינת האוכל הקפיטריה לא גדולה כאשר מדובר בהפסקה של 200 איש בו זמנית קשה לעמוד בלחץ.
ספרו לנו על האירוע שלכם ונמצא עבורכם את המקום המושלם!
אולם אירועים שמשמש גם לאולם כנסים,סדנאות, ימי עיון וכ"ו במידת הצורך. כלומר סטנדרט אולם אירועים, המקום מההתחלה לא תוכנן עבור זה.מתאים למי- בעיקר למי שמתכנן מסיבת עובדים השקות
אולם אירועים שמשמש גם לאולם כנסים,סדנאות, ימי עיון וכ"ו במידת הצורך. כלומר סטנדרט אולם אירועים, המקום מההתחלה לא תוכנן עבור זה.מתאים למי- בעיקר למי שמתכנן מסיבת עובדים השקות
חלל מאובזר ומעוצב, אינטרנט מהיר,לוח מחיק סטנדרטי מקרן, ונציגים טכניים זמינים. כיבוד ומכונת קפה אופציה לארוחת בוקר/צהריים בתיאום מראש. מתאים ל- הרצאה, סדנא, קורס או סמינר רק עד 45 איש
על המקום- המקום כולל שושים וחמש כיתות לימוד (סמינריוניות), שני חדרי ישיבות, קפיטריה במתחם מזנון שתייה חמה ומאפים.
ספרו לנו על האירוע שלכם ונמצא עבורכם את המקום המושלם!
אולם אירועים שמשמש גם לאולם כנסים,סדנאות, ימי עיון וכ"ו במידת הצורך. כלומר סטנדרט אולם אירועים, המקום מההתחלה לא תוכנן עבור זה.מתאים למי- בעיקר למי שמתכנן מסיבת עובדים השקות
אולם אירועים שמשמש גם לאולם כנסים,סדנאות, ימי עיון וכ"ו במידת הצורך. כלומר סטנדרט אולם אירועים, המקום מההתחלה לא תוכנן עבור זה.מתאים למי- בעיקר למי שמתכנן מסיבת עובדים השקות
חלל מאובזר ומעוצב, אינטרנט מהיר,לוח מחיק סטנדרטי מקרן, ונציגים טכניים זמינים. כיבוד ומכונת קפה אופציה לארוחת בוקר/צהריים בתיאום מראש. מתאים ל- הרצאה, סדנא, קורס או סמינר רק עד 45 איש
חלל מאובזר ומעוצב, אינטרנט מהיר,לוח מחיק סטנדרטי מקרן, ונציגים טכניים זמינים. כיבוד ומכונת קפה אופציה לארוחת בוקר/צהריים בתיאום מראש. מתאים ל- הרצאה, סדנא, קורס או סמינר רק עד 45 איש
על המקום- המקום כולל שושים וחמש כיתות לימוד (סמינריוניות), שני חדרי ישיבות, קפיטריה במתחם מזנון שתייה חמה ומאפים.